Vandaag gingen we onder begeleiding op speurtocht in de Gerstjens naar de verschillende soorten bomen, planten en struiken. We ontdekten ook de verschillende diertjes die in de vijver leefden. Met schepjes en potjes konden we de naam achterhalen van de vele waterdiertjes. We zagen zelfs een salamander. Ook de rijke geschiedenis van het bos, de kastelen en de ijskelder kregen we te horen. Het was een fijne en gelukkig droge leerrijke voormiddag.
























