Met heel veel enthousiasme namen de kinderen van het derde en vierde leerjaar deel aan de zwerfvuilactie. In de omgeving van de school gingen we aan de slag met vuilzakken, handschoenen en afvalknijpers om zoveel mogelijk vuil van de straat te halen. Jammer genoeg hadden we heel veel werk. Maar zagen de straten er nadien veel netter uit. Goed gedaan Krekeltjes!!!