Vandaag was het een heel bijzondere dag in het Ritselbos!
De kinderen van Eiland 1 kwamen op bezoek om onze school te ontdekken en te verkennen. Wat vonden we dat fijn!

Samen speelden we vrolijk op de speelplaats én op de speelweide. Er werd gelachen, gerend en samen gespeeld. Sommige kinderen herkenden zelfs vriendjes van de sportclub of van de muziekacademie. Dat maakte het extra leuk!

We vonden het heel fijn om nieuwe vriendjes te leren kennen en hopen dat iedereen zich welkom voelde in onze school.

Een warme welkom aan alle kinderen van de Kriebeltuin! We kijken ernaar uit om jullie binnenkort terug te zien in het Ritselbos!