Wat was het een bijzonder feestweekend voor onze Kikkers!
Heel wat kindjes vierden hun communie of lentefeest. Een dag waar ze al lang naar uitkeken!
De weergoden waren misschien niet altijd even goedgezind, maar dat kon de pret zeker niet bederven. Onze Kikkers straalden op hun speciale dag! Iedereen was mooi gekleed en werd heerlijk vertroeteld door familie en vrienden.
Wij hopen dat alle kinderen volop genoten hebben van hun feest, de lieve mensen rondom hen en alle mooie momenten samen. Het zijn herinneringen om nog lang te koesteren!
Mevrouw Wendy kwam alle feestende kindjes alvast in de bloemetjes zetten vorige week.
Nogmaals een dikke proficiat aan al onze feestvierders!
Â

